QR

その他の熟語

i'm all right now. 私はもう大丈夫です。
He goes to his office by bus. 彼はバスで通勤する
We go to school on foot. 私達は歩いて通学する
He entered the room in a hurry. 彼は急いで部屋に入った。
By the way, are you free this evening? ところで、今晩暇ですか?
"Will you join us?" "Yes, of course." 「いっしょにやらない?」「もちろん」
She came in with a smaile. 彼女は微笑を浮かべて入ってきた。
He went out without saying good-by. 彼はさよならも言わずに出て行った。
There are big cities in japan - Tokyo and Osaka, for example. 日本には大都市がある。例えば大阪や東京。
If you don't go, I won't go, either. もしあなたが行かないのであれば私も行かない。
Please call me between nine and ten. どうか、9時から10時の間に電話をください。
Both Tom and Mary are students. トムもメアリーも学生です。
Either you or Jane has to go there. 君かジェインかどちらかがそこへ行かなくてはならない。
I have two dogs. One is white and the other is black.私は2匹の犬を飼っている。一匹は白でもう一匹は黒。
We looked at each other. = We looked at one another. 私達はお互いに顔を見合わせた。