QR

数量・程度を表す熟語

There are a few orange in the box.箱の中にオレンジが少しある。
There is a little milk in the bottle.ビンの中には牛乳が少しある
There are a lot of peple in the park.公園に沢山の人達がいる
Is snows a lot in winter.冬には雪が沢山降る。
Will you have a cup of tea?お茶をいっぱいいかがですか?
Bring me glass of water,please.どうか水を一杯持ってきてください。
She gave me a piece of cake.彼女は私にケーキをひと切れくれた
Give me a sheet of paper.私に髪を1枚ください
I bought a pair of shoes.私は靴を一足買った。
Tokyo is one of the largest cities in the world.東京は世界で最も大きな都市の1つです。
Most of the boys like baseball.男の子の多くは野球が好きです。
I don't know him at all.私は全く彼のことを知らない
Don't cry any more.もう泣くな
You must sleep at least eight hours.あなたは少なくとも8時間寝なければいけない
I received more than 10 dollers.私は10ドル以上受け取った。
He is a kind of painter.彼は一種の絵かきだ。